loading...
هشدار برای کبرا 11
آخرین ارسال های انجمن
alex بازدید : 1032 سه شنبه 1393/08/06 نظرات (4)

این قسمت رو در یک پارت اماده کردم و حجمش هم 100 مگابایت هست و کیفتش هم مناسبه.اگه این قسمت رو دانلود کردید نظرتون رو راجع به کیفیت و حجمش بگین.

در این قسمت زنی خود را جای مراقب بچه های سمیر جا میزنه و ...

برای دانلود تمام این قسمت در یک پارت روی download کلیک کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ماهنوش در تاریخ 1393/08/09 و 17:51 دقیقه ارسال شده است

ممنون؛ولی حالمون گرفته شد با نبود تریلرشکلکشکلک اجازه بدین منم میرم دنبال دوبلور الکس،بالاخره پیدا میشه.
پاسخ : ممنون

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1393/08/09 و 12:31 دقیقه ارسال شده است

خیلی هم خوب.مرسیشکلک
پاسخ : خیلی هم خواهش

این نظر توسط آیدا در تاریخ 1393/08/08 و 14:52 دقیقه ارسال شده است

نازنین زهرا سلام،ما اینیم دیگه!شکلکبابت قسمت دستیارم ممنونشکلک
امشبم که قراره آندریا بمیرهشکلک فردا هم قراره تریلر قسمت بعدو ببینیمشکلکشکلک دوبلور الکسو هم با اینکه حنانه راهنمایی کرد اما من نتونستم پیداش کنم،اصلا فکر نمیکردم کار سختی باشه اونم با آدرسی که حنانه داده بود،من سه روزه دنبالشم.کسی رفته دنبالش؟؟من خیلی دلم میخواد حداقل اسم کوچیکشو بدونم..............خیلیییییییی عجیبه که پیداش نکردیم.
پاسخ : من یه کمی دنبالش گشتم ولی چیزی پیدا نشد!

این نظر توسط نازنین زهرا در تاریخ 1393/08/07 و 14:07 دقیقه ارسال شده است

سلام،عجب وبلاگ منسجم و خوبی دارین،کسایی هم که میان اینجا نظر میذارن خیلی گروه جالبی رو تشکیل دادن....انگار هماهنگی خاصی بین هم دارین و مثل وبلاگای دیگه حرفای ناجور زده نمیشه،من از اینجا خیلی خوشم اومد،گهگاهی بهتون سر میزنم.منم یکی از طرفدارای کبری یازده هستم....من کبری رو از وقتی که کریس بود نگاه میکردم.باهاش خاطره زیاد دارم.این قسمت دستیار رو من قبلا برای خودم ضبط کرده بودم و داشتم.بازم ممنون که گذاشتید.
پاسخ : خواهش می کنم کار خود بچه هاست شما هم به ما اضافه شین و با نظراتتون مارو خوشحال کنید


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    موافق ساخت گروه کبرا 11 در تلگرام هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 712
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 571
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 192
  • باردید دیروز : 937
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 6,027
  • بازدید ماه : 17,044
  • بازدید سال : 49,514
  • بازدید کلی : 560,618
  • کدهای اختصاصی