loading...
هشدار برای کبرا 11
آخرین ارسال های انجمن
samir بازدید : 2179 پنجشنبه 1393/03/01 نظرات (49)

 

سلام من تو این جا قصد دارم عکس و فیلم هایی از سمیر و بن و بقیه بازیگران هشدار برای کبرا 11 براتون درج کنم که کیف کنید اینجا مثل بقیه جا ها نیست فقط کافیه یه بار سر بزنید

 

قسمت های پخش شده از سریال هشدار برای کبرا 11 رو که از شبکه تهران در سال 92 پخش شده رو دارم اگه خواستید ایمیل بفرستید تا براتون در کانالم در آپارات آپلود کنم.

اینم ایمیل منه اگه چیزی درباره کبرا11 خواستید به من ایمیل کنید تا اگه داشتم براتون بفرستم

SAMIR.COBRA11@GMAIL.COM

و این هم آدرس کانالم در آپارات

 

http://www.aparat.com/samir11

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mozhgan در تاریخ 1394/06/24 و 14:19 دقیقه ارسال شده است

سلام.من همه ی قسمت هایی رو که لطف کردید تو اپارات گذاشتید رو دیدم.میشه سری های جدید رو هم برامون بگذارید یا برام بفرستید.ممنونتون میشم.
پاسخ : فعلا وقت آپلود ندارم!!!!تا بعد!!!!!

این نظر توسط نرگس در تاریخ 1394/05/25 و 22:32 دقیقه ارسال شده است

سلام. من قسمتی که امشب پخش شد رو نتونستم ببینم. اسمش وجدان بود توروخدا ظبط شده اش رو دارین؟ اگه دارین بذارین. خوووواااااااااااااااااهههههههههش.
ممنون
پاسخ : بله...هست!فقط باید صبر کنین...بزودی آپلود میشه!!!

این نظر توسط Sun در تاریخ 1394/05/23 و 15:06 دقیقه ارسال شده است

سلام من برای اولین باره که میام اینجا. یادش بخیر اون روزای اولی که هشدار اومده بود. راستش من دیگه خیلی وقته که وقت ندارم تا هشدار رو ببینم. اگه میشه تو یه پست خلاصه اتفاقاتی در هشدار افتاد رو بگید. البته من تا قسمت اخری که بن رفت رو دیدم. بیشتر میخوام در مورد زندگی سمیر بدونم ممنون. واقعا وبتون درجه یکه.
پاسخ : هدف وب ما هم همینه

این نظر توسط Mahdi در تاریخ 1394/03/29 و 5:01 دقیقه ارسال شده است

سلام.... علاوه بر این که وبت مثل همیشه برام جذابیت داره میخوام بگم که هیچ وبی اینقدر جذبه نداره...
مثل همیشه عالی وممنونم که در مورد این سریال محبوب اطلاع رسانی میکنی.... پیشرفت هایی که کردی ستودنیست.
پاسخ : مرسی مهدی جان!!!!

این نظر توسط در تاریخ 1394/02/19 و 20:32 دقیقه ارسال شده است

چرادانلود نمی شه؟
پاسخ : کدوم قسمت؟

این نظر توسط زهره صابری در تاریخ 1393/12/27 و 11:27 دقیقه ارسال شده است

سلام الهه جان خوبی کجایی شما خبری ازت نیست نمی خوای بیایی آپ کنی وبت رو
پاسخ : ؟؟؟؟؟؟
الهه خانوم اگه هستین ج بدین.

این نظر توسط ماهنوش در تاریخ 1393/10/29 و 18:31 دقیقه ارسال شده است

بچه هاااااااا،یه خبر خیلی خوشحال کننده.........شکلکشکلکشکلکشکلک مجموعه هشدار برای کبری11 عزیزززززززززززززززززززززشکلک در مرحله دوبله و آماده سازی قرار گرفته.تو سایت شبکه تهران خوندم.در ضمن نوشته که در 7قسمت 45 دقیقه ای قراره پخش بشه سری جدید،این یعنی همه قسمتاش قراره پخش شه،همین طور قسمت مجروح شدن آندریا و اون صحنه مرموزشکلکشکلک
شایداسفند پخشش کنن. ............شکلکشکلکشکلک
پاسخ : ممنون!!!!!!
خوشحال شدیم

این نظر توسط عرفان در تاریخ 1393/10/15 و 11:23 دقیقه ارسال شده است

ببین یه چیزی بهت میگم بهترین وب دنیا رو داری راستی اولین لینکام تویی ...راستی اهنگ جدید تام رو دانلود کت تصویریشو ببین عالیهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : مرسی که سرزدی

این نظر توسط ماهنوش در تاریخ 1393/10/04 و 12:55 دقیقه ارسال شده است

سلااااااااااااااام بچه هاااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!! یه خبر خیلییییییییییییییییی خیلییییییییییییییییی خوووووووووووب دارم براتونشکلکشکلکشکلکشکلک طبق کنداکتور شبکه تهران و همین طور تماس با 162 متوجه شدم امروز سه دفعه کبری11 ما پخش میشه، یه دفعه ساعت 3ظهر،یه دفعه19 و یه دفعه هم23،حالا نميدونم تکراری پخش میکنند یا جدیده. حتماااااااااا امروز نگاه کنیدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : ممنون از خبر خوشتون

این نظر توسط Mahdi در تاریخ 1393/09/22 و 21:07 دقیقه ارسال شده است

درسته که من زیاد نميتونم ببینم ولی وبت برام جذابیت داره
وقتی به چشای سمیر نگاه میکنم حالم بهتر میشه
پاسخ : نابود شدم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    موافق ساخت گروه کبرا 11 در تلگرام هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 712
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 571
  • آی پی امروز : 48
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 303
  • باردید دیروز : 937
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 6,138
  • بازدید ماه : 17,155
  • بازدید سال : 49,625
  • بازدید کلی : 560,729
  • کدهای اختصاصی