loading...
هشدار برای کبرا 11
آخرین ارسال های انجمن
samir بازدید : 1053 سه شنبه 1394/01/11 نظرات (4)

دوستان سلام امروز سه شنبه ساعت 13:30 شبکه تهران سریال هشدار برای کبرا 11 رو نشون میده من هم از ساعت 2 دیدمش  ضمن ساعت 1 بامداد چهارشنبه(امشب)دوباره پخش میشه این قسمت هم به احتمال زیاد بزودی آپلود میشه.

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مریم در تاریخ 1394/01/12 و 19:59 دقیقه ارسال شده است

مگه دیروز داد؟من اصلا ندیدم،نه خودشو نه تکرارشو!شکلکشکلک حالم گرفته شد.....حالا قضیه سمپی بود؟سمتی مخفف چی بود؟ای بابا قضیه چی بود؟مگه الکس و سمیر باهم دعوا کردن؟لطفا به من جواب بدین. ................
پاسخ : راجع به فیلیکس بود از سمپی هم چیزی معلوم نشد
دعوای سمیر و الکس هم بخاطر این بود که سمیر باید از تبهکارا محافظت می کرد و از این چیزا بازم اگه میخواین کامل رو بدونین تو پست خلاصه قسمت های فصل 36 هستش

این نظر توسط ماهنوش در تاریخ 1394/01/11 و 19:45 دقیقه ارسال شده است

ای بابا،من که گفتم11 ام میده.........................دوستان دیدین امشب و فهمیدینSAMPI چی بود به منم بگین. بدجور منتظر امشبم.
پاسخ : چه میشه کرد!چشم خبر میدین

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1394/01/11 و 17:57 دقیقه ارسال شده است

من کلا ندیدم!!!!!!!!!!! مگه قرار نبود 13ام پخشش کنه آخه، کی امروز دیده؟تکرارش واقعا امشبه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : بله امشب ساعت 1،منم اتفاقی دیدم!

این نظر توسط ماهنوش در تاریخ 1394/01/11 و 17:09 دقیقه ارسال شده است

وای،دیدین؟؟؟؟؟؟؟ ناراحت شدم آنجایی که الکس و سمیر باهم قهر بودن. من عاشق دوستی بین الکس و سمیرم مخوصا وقتی از دست هم عصبانی هستن و بعد متوجه اشتباهشون میشن و دوبارهرابطشون میشه مثل روز اول.ولی آخرش قشنگ تموم شد.یعنی از پنج شنبه دیگه کبری ما رسما شروع میشه؟امشبم میبینیم.....شکلکشکلک اما من یه چیزی رو نفهمیدم،SAMPI بالاخره یعنی چی؟شکلک
پاسخ : فکر نکنم،چون شبکه تهران از 15 فروردین فیلم جدید نشون میده ولی خب احتمال زیاد بعد از اون پخش میشه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    موافق ساخت گروه کبرا 11 در تلگرام هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 712
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 571
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 74
  • بازدید امروز : 149
  • باردید دیروز : 937
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 5,984
  • بازدید ماه : 17,001
  • بازدید سال : 49,471
  • بازدید کلی : 560,575
  • کدهای اختصاصی